BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday 12 November 2011

SELAMAT MENCIPTA KECEMERLANGAN ( SPM 2011 )

    
      



        14 Nov. 2011 adalah hari yang penuh debaran buat guru-guru  dan pelajar-pelajar tingkatan 5 yang akan menduduki peperiksaan SPM 2011. Panitia Tasawwur Islam mendoakan kejayaan buat semua pelajar tingkatan 5 terutama yang mengambil mata pelajaran tasawwur Islam termasuk pelajar luar pakej.
          Guru-guru sentiasa mengharapkan kejayaan yang cemerlang daripada anda semua. Teruskan berusaha tanpa rasa jemu disamping bermunajat kepada Allah SWT agar diberi ketenangan hati dan kelapangan fikiran serta dipermudahkan segala-galanya dalam menghadapi sat-sat yang penuh debaran ini..........
          Taatilah ibu bapa dan guru-guru  serta mohonlah kemaafan daripada mereka serta minta dihalalkan makan minum dan ilmu yang telah diajar kepada kita selama ini. Ingatlah! Tiada seorang guru pun apatah lagi ibu bapa yang tidak inginkan anaknya berjaya........... Jagalah hubungan baik dengan rakan-rakan anda, jauhkan perasaan hasad dengki, cemburu dan iri hati serta hindarilah sebarang pertengkaran. Sama-samalah kita mengamalkan sikap maaf memaafi sesama manusia.
          Saya selaku Ketua Panitia Tasawwur Islam sekali lagi ingin mengucapkan Selamat menghadapi peperiksaan SPM buat semua pelajar tingkatan lima SMKTTJ. Doa saya sentiasa mengiringi perjuangan anda. Selamat berjuang dan Selamat mencipta kecemerlangan !!! 

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...