TARIKH : 14 MEI 2012 ( ISNIN )
MASA : 8. 00 PAGI HINGGA 5.00 PETANG
TEMPAT : PKG TANJUNG IPOH
ANJURAN : SEKTOR PENDIDIKAN ISLAM, JPNS
TUGASAN : PEMBINAAN MODUL TUDINGAN 2012
TASAWWUR ISLAM SPM
TENTATIF PROGRAM :
8. 00 - PENDAFTARAN PESERTA BENGKEL
8.30 - BENGKEL 1 ( PEMBINAAN MODUL )
10.30 - REHAT
11.00 - BENGKEL 2 ( PEMBINAAN MODUL )
1. 00 - REHAT / MAKAN TENGAHARI / SOLAT
2. 30 - PEMBENTANGAN MODUL
4. 30 - BERSURAI
Alhamdulillah syukur
kepada Allah SWT kerana dengan limpah kurnia dan kekuatan yang diberikanNya
dapat kami berhimpun di sini untuk menyiapkan Modul Tudingan SPM Tasawwur Islam 2012 ini. Dengan
terhasilnya modul ini akan menambahkan lagi koleksi dan perkongsian ilmu untuk memenuhi hasrat
guru dan pelajar ke arah meningkatkan lagi prestasi pencapaian SPM Tasawwur
Islam.
Pemilihan tajuk-tajuk dalam
modul ini berdasarkan analisa soalan-soalan
SPM dan juga pandangan beberapa orang guru Tasawwur Islam yang terlibat
secara langsung dalam membina modul ini.
Modul
ini terbahagi kepada dua bahagiaan iaitu Tingkatan Empat dan Tingkatan Lima.
Skema untuk modul
ini disertakan secara berasingan untuk memudahkan para guru menggunakannya secara
latih tubi atau gerak gempur sebagai persediaan untuk menghadapi peperiksaan
dengan lebih yakin.
Akhir sekali, kami mengucapkan
tahniah dan terima kasih kepada Sektor Pendidikan Islam, JPNS kerana dapat
mengadakan Bengkel Pembinaan Modul Program Gemilang ini.
Semoga modul ini
dapat dimanfaatkan bersama oleh guru-ruru dan pelajar-pelajar Tasawwur Islam
khasnya di Negeri Sebilan dan seluruh Malaysia amnya.
Senarai Peserta Bengkel Pembinaan Modul Tudingan Tasawwur Islam 2012 :
1. Ustaz Idris Bin
Husin
2. Ustaz Mohd Kamil
Bin Ismail
3. Ustaz Mazlan Bin
Mamat
4. Ustazah Norlaila
Hayati Bt Zainal Abidin
5. Ustazah Ruheida
Bt Bahri
6. Ustazah Rohayu
Bt Mustafa
Taklimat Program oleh Ustaz Darmadi Bin Zulkifly ( SPI, JPNS )
Peserta bengkel Modul Tudingan Tasawwur Islam SPM 2012
Dilaporkan oleh :
USTAZAH ROHAYU BT MUSTAFA
KETUA PANITIA TASAWWUR ISLAM
SMK TAMAN TUANKU JAAFAR, SEREMBAN
0 comments:
Post a Comment